Sunday, August 9, 2015

Kajian Kepuasan Pelanggan Unit Kecemasan

Kami komited untuk memberikan perkhidmatan terbaik kepada anda, dimana kes KECEMASAN menjadi keutamaan kami. Kerjasama pihak tuan / puan sangatlah diperlukan untuk memberikan maklum balas melalui link dibawah demi untuk meningkatkan mutu perkhidmatan kami. Sila klik link berikut :

Borang Kajian Kepuasan Pelanggan

Kerja sama pihak tuan / puan amatlah dihargai.
Sebarang aduan / komen tuan / puan akan dirahsiakan.
Sekian, terima kasih.

Ketua Unit Kecemasan
Hospital Papar

1 comment:

  1. Assalamualaikum. Saya Dr Syahril, Pegawai Perubatan dari Jabatan Perubatan Kecemasan. Saya amat berminat untuk melihat borang kajian kepuasaan pelanggan di Jabatan Kecemasan tuan. Sekiranya tidak keberatan saya ingin juga menggunakannya bagi tujuan kajian proposal masters saya. Segala kerjasama dari pihak tuan amat saya hargai.

    ReplyDelete